خشم کاربران از زاکانی بعد از تخریب مرگبار ساختمانی در منطقه 19

اگر فیلم تخریب ساختمان‌های غیرمجاز در محله خلازیر منطقه 19 تهران را که روز یکشنبه رخ داد ندیده‌اید، حتماً در اولین فرصت آن را ببینید. این نمادی است از مدیریت کنونی امور شهر تهران.تقریباً چیزی شبیه درمان‌های منسوب به طب اسلامی بود. اقدامی که روشن بود بدون تایید کارشناسان و مشاوران ذیصلاح نباید انجام می‌شد. مسئولین شهرداری کارها را به‌صورت جهادی و حزب‌اللهی انجام دادند و یک سیم‌بکسل را به ستون یک ساختمان 5طبقه نیمه‌کاره بستند و یک بولدوزر نیز سیم را کشید، آن ساختمان فرو ریخت روی ساختمان‌های مجاور و دومینووار و در چشم‌برهم‌زدنی چند ساختمان کناری را نیز تخریب کرد، چنان سریع که حتی فرصت فرار به افراد داده نشد.

پرسش: اقدام شهرداری تحت فرمان علیرضا زاکانی در تخریب ساختمانی در محله خلازیر منطقه 19 تهران که به مرگ 5 تن از جمله دو افسر ناجا انجامید و به گونه قدردانی از شهردار این منطقه با حضور در یک برنامه تلویزیونی، خشم کاربران را برانگیخته است

مدیریت نواصولگرایان در شهرداری یعنی بستن سیم بکسل به یک ساختمان و کشیدنش با بولدوزر! / حادثه خلازیر مشت نمونه خروار است

هم میهن نوشت:اگر فیلم تخریب ساختمان‌های غیرمجاز در محله خلازیر منطقه 19 تهران را که روز یکشنبه رخ داد ندیده‌اید، حتماً در اولین فرصت آن را ببینید. این نمادی است از مدیریت کنونی امور شهر تهران.

تقریباً چیزی شبیه درمان‌های منسوب به طب اسلامی بود. اقدامی که روشن بود بدون تایید کارشناسان و مشاوران ذیصلاح نباید انجام می‌شد. مسئولین شهرداری کارها را به‌صورت جهادی و حزب‌اللهی انجام دادند و یک سیم‌بکسل را به ستون یک ساختمان 5طبقه نیمه‌کاره بستند و یک بولدوزر نیز سیم را کشید، آن ساختمان فرو ریخت روی ساختمان‌های مجاور و دومینووار و در چشم‌برهم‌زدنی چند ساختمان کناری را نیز تخریب کرد، چنان سریع که حتی فرصت فرار به افراد داده نشد.

 

 

 

 

 

 

 

جا دارد بلاهت زاکانی در گینس ثبت شود

بهرام پارسایی نماینده سابق مجلس: زاکانی برای فرار از پاسخگویی توپ را در زمین مافیایی نامرئی انداخته و جانباختگان را شهید حین مبارزه با مافیای ساخت و ساز می خوانند.

 

 

یک حقوقدان: وقتی در ۳۵ عملیات تخریب، ۶۰ نفر مجروج شده‌اند یعنی عملیات تخریب دچار اشکال و اشتباه فنی است

علی مجتهدزاده، وکیل و حقوقدان در روزنامه اعتماد نوشت:
آقای زاکانی گفته شهرداری در مجموع عملیات‌های تخریب خانه‌های غیرمجاز در مجموع ۶۰ نفر زخمی داشته و این را نشانه عزم شهرداری در مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرقانونی دانسته.

شهردار تهران در همان گزارشی که به مصدومیت ۶۰ نفر در ۳۵ عملیات تخریب گذشته اشاره کرده، گفته که «در مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرقانونی سه ضلع فراجا، شهرداری و قوه قضاییه فعال هستند.» این یعنی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در جریان این عملیات‌ها بوده‌اند. 

وقتی در ۳۵ عملیات تخریب، ۶۰ نفر مجروج شده‌اند یعنی به‌طور واضح و روشن کار عملیات تخریب دچار اشکال و اشتباه فنی است. 

در دنیای امروز تخریب بلندترین برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی بدون اینکه خون از دماغ کسی بیاید، تبدیل به یک امر عادی شده. آیا دستگاه قضایی نباید به این امر ورود می‌کرد که چطور در ۳۵ عملیات تخریب، ۶۰ نفر مجروح شده‌اند؟

 

###




نظرات کاربران

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.