راه جدید رسیدن به پست نان و آب دار در کشور کشف شد؛
مجریان تلویزیون پی در پی در دستگاه های اجرایی پست می گیرند؛ از اهواز تا کیش

افشین عبداللهی مجری شب های فوتبالی مدیر اجرایی باشگاه ورزشی فولاد خوزستان شده و مهدی خانعلی زاده مجری برنامه سیاسی بدون توقف به مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش رسیده است.

پرسش: بعد از قالیباف مجری خبرهای اقتصادی تلویزیون که به سخنگویی وزارت صمت رئیسی رسید و چند تای دیگر از صداوسیمایی ها که به بدنه دولت عدالتخواه سیزدهم تزریق شدند، طی دیروز و امروز خبر رسیده که دو مجری تلویزیون پست های مهمی در شرکت فولاد خوزستان و سازمان منطقه آزاد کیش گرفته اند

افشین عبداللهی مجری شب های فوتبالی مدیر اجرایی باشگاه ورزشی فولاد خوزستان شده و مهدی خانعلی زاده مجری برنامه سیاسی بدون توقف به مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش رسیده است.

 

مدیر جدید فولاد از تلویزیون آمد 

افشین عبداللهیان، چهره آشنای صداوسیما، به عنوان مدیر اجرایی جدید فولاد انتخاب شد.

مدیر جدید فولاد از تلویزیون آمد (عکس)

حمیدرضا شعبانی در جلسه ای که ظهر امروز برگزار شد، افشین عبداللهیان از چهره های شناخته شده حوزه رسانه در ورزش را به سمت مدیر اجرایی تیم بزرگسالان باشگاه فولاد خوزستان منصوب کرد.

عبداللهیان که اخیرا اجرای برنامه ورزشگاه و شبهای فوتبالی را برعهده داشت، در دهه 1380 سردبیر روزنامه ابرار ورزشی بود و به عنوان یک چهره فعال در حوالی فوتبال شناخته می‌شد.

مدیر اجرایی جدید فولاد در حالی به این سمت منصوب شده که این نخستین جایگاه رسمی او در یک تیم ورزشی خواهد بود.

 

 

1902977

 

 

 

آقای مجری مشهور تلویزیون یک پست مهم گرفت

مهدی خانعلی زاده در حکمی به سمت مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

آقای مجری مشهور تلویزیون یک پست مهم گرفت

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکمی مهدی خانعلی زاده را به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

خانعلی زاده فارغ التحصیل مقطع دکتری در رشتۀ روابط بین‌ الملل از دانشگاه علامه طباطبایی است که او را به عنوان مجری برنامۀ تلویزیونی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی «بدون توقف» می شناسند.

او همچنین به عنوان کارشناس در برنامه‌ «سیاست خارجی» از شبکه سه صدا و سیما نیز ایفای نقش کرده است.

خانعلی زاده دارای سابقه نویسندگی و مترجمی است و از جمله آثار او می توان به کتاب های «اروپا ۲۰۳۰»، «من ترسو نیستم»، «آن سوی میز» و «کریسمس در نیاوران» نام برد.

 

###




نظرات کاربران

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.