افشای وحشتناک دختر افغان از تجاوز طالبان به وی؛
طالبانی که به نام دین تجاوز به عنف می کنند

من الهه دلاورزی هستم قاری سعید خوستی سخنگوی قبلی وزارت داخله طالبان و رئیس فعلی یتیمخانه های شبکه حقانی بعد تجاوز مرا به عقد اجباری خود درآورد.به بدترین شکل مرا شکنجه، لت وکوب و تهدید میکرد. نخواستم کنیز و برده او باشم اما طالبان برای خاموش ساختن صدایم مرا به زندان انداختند.

پرسش: یک دختر افغانی که ظاهراً از هزاره های شیعه افغانستان است در شبکه توییتر افشای وحشتناکی از تجاوز یک مقام طالبان و در اسارت نگهداشتن وی توسط آنها که نام دین را با خود یدک می کشند، کرده است که دل هر انسانی را به درد می آورد.

وی در توییتر نوشت:

من الهه دلاورزی هستم قاری سعید خوستی سخنگوی قبلی وزارت داخله طالبان و رئیس فعلی یتیمخانه های شبکه حقانی بعد تجاوز مرا به عقد اجباری خود درآورد.به بدترین شکل مرا شکنجه، لت وکوب و تهدید میکرد. نخواستم کنیز و برده او باشم اما طالبان برای خاموش ساختن صدایم مرا به زندان انداختند

 

 

از نوامبر 2022 تا آپریل 2023 در زندان استخبارات ریاست 40 ،طالبان مرا شکنجه کردند و حتی به اندامهای جنسی ( ثدیه ، باسن و ران هایم ) شوک برقی دادند و از من اعتراف اجباری گرفتند جنگجویان و فرماندهان طالبان بعد از 15 اگست 2021 هزاران زن و دختر را به ازدواج اجباری خود درآوردند

 

 

و زنان را به بدترین شکل سرکوب می‌کنند. طالبان قوانین ظالمانه خود را فقط بالای مردم بی دفاع افغانستان تطبیق می‌کنند و برای فرماندهان طالبان هیچ مجازاتی وجود ندارد . اما جهان هنوز زیر پای طالبان فرش سرخ هموار می‌کند.

 

 

 

 

 

 

###




نظرات کاربران

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.