بنرهای تحریک آمیز-شعارعلیه سرپرست باشگاه- کتک کاری هوادار توسط نزدیکان سرپرست-ورود حراست وزارت ورزش؛
اولین تمرین استقلال با نکونام به جنحال بی سابقه کشیده شد

در نخستین گام حراست وزارت ورزش با تذکر به مدیریت باشگاه استقلال بدلیل اتفاقات رخ داده، بر لزوم تکریم هواداران در جریان بازی‌ها و تمرینات تیم‌های باشگاهی تاکید کرد.

پرسش: نخستین تمرین استقلال با جواد نکونام، سرمربی جدید آبی‌ها، با درگیری لیدرها با هواداران استقلال روی سکوها جنجالی شد و در همین آغاز حاشیه های جدی علنی شد.

انتظارات هواداران استقلال برای شروع تمرینات تیم محبوب‌شان با حضور جواد نکونام به پایان رسید و آبی‌های پایتخت تمرینات آماده‌سازی خود برای فصل جدید فوتبال ایران را آغاز کردند.

تمرینی که ابتدا قرار بود روز گذشته آغاز شود، اما بنا بر صلاح‌دید باشگاه برای تسهیل در حضور اصحاب رسانه و تماشاگران استقلال، این تمرین به امروز موکول شد که با جنجال عجیبی همراه شد.

شعار هواداران استقلال علیه مدیریت باشگاه باعث شد گروهی از لیدرهای تیم به همراه چند اراذل سابقه‌دار روی سکوها حاضر شوند و به ضرب و شتم هواداران آبی‌ها بپردازند. شعارهای هواداران استقلال باعث شد حجت کریمی و همراهانش محل تمرین را ترک کنند.

اتفاقاتی که در نهایت خروج حجت کریمی از محل تمرین را به دنبال داشت.

لیدرهای خودخوانده استقلال در اقدامی زشت و زننده، هوادارانی که علیه مدیریت باشگاه شعار می‌دادند را مورد ضرب و شتم قرار دادند!

 

حضور عجیب اراذل و اوباش سابقه دار در تمرین استقلال!+عکس

 اولین تمرین استقلال با چاشنی رونمایی از جواد نکونام، در کمپ حجازی با جنجال بی سابقه برگزار شد.

در حاشیه اولین تمرین استقلال زیر نظر جواد نکونام، یکی از اراذل سابقه دار با هواداران درگیر شد.

در این تمرین هواداران استقلالی حاضر در کمپ، علیه حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی شعار دادند که نهایتا منجر به ترک زمین از سوی کریمی شد.

نکته عجیب حضور یکی از اوباش سابقه دار در تمرین بود که کنار زمین نشسته بود و در ادامه روی سکوها با هواداران درگیر شد که هنوز مشخص نیست دقیقا چرا باید چنین فردی به این راحتی کنار زمین برود و در این تمرین حاضر باشد.

 

 

فوتبال , تیم فوتبال استقلال , جواد نکونام ,

 

فوتبال , تیم فوتبال استقلال , جواد نکونام ,

 

 

واکنش نکونام به حضور ارازل و اوباش در تمرین استقلال

جواد نکونام به حضور ارازل و اوباش در تمرین استقلال واکنش نشان داد.

واکنش نکونام به حضور ارازل و اوباش در تمرین استقلال

سرمربی جدید استقلال با توجه به حواشی عجیب در تمرین، بازیکنان را به داخل رختکن فرستاد.

تمرینات تیم فوتبال استقلال به صورت رسمی از عصر امروز در حالی زیر نظر جواد نکونام سرمربی جدید این تیم در کمپ ناصر حجازی آغاز شد که در اواسط تمرین به خاطر حضور برخی از افراد غیر موجه و معلوم الحال در تمرین و بعد از شعار هواداران علیه سرپرست مدیریتی این تیم که با ورود این افراد به جمع تماشاگران و زد و خورد آنها با هواداران منجر به تحت شعاع قرار گرفتن لحظاتی از تمرین شد؛ جواد نکونام به احترام هواداران و در حالی که تمرین استقلال دقایق میانی خود را سپری می‌کرد، نکونام تمرین را تعطیل کرده و بازیکنان را به رختکن فرستاد.

 

ورود وزارت ورزش به حواشی تمرین جنجالی استقلال

وزارت ورزش عنوان کرد، برخورد انجام شده از سوی افرادی با یکی از هواداران استقلال در جریان تمرین امروز تیم استقلال، پای حراست وزارت ورزش و جوانان را به این موضوع باز کرد و قرار است این موضوع بصورت ویژه دنبال شود.

ورود وزارت ورزش به حواشی تمرین جنجالی استقلال

در پی برخورد انجام شده با یکی از هواداران باشگاه استقلال، حراست وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود کرد.

برخورد انجام شده از سوی افرادی با یکی از هواداران استقلال در جریان تمرین امروز تیم استقلال، پای حراست وزارت ورزش و جوانان را به این موضوع باز کرد و قرار است این موضوع بصورت ویژه دنبال شود.

در نخستین گام حراست وزارت ورزش با تذکر به مدیریت باشگاه استقلال بدلیل اتفاقات رخ داده، بر لزوم تکریم هواداران در جریان بازی‌ها و تمرینات تیم‌های باشگاهی تاکید کرد.

قرار است اتفاقات رخ داده در تمرین امروز به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

 

###

 




نظرات کاربران

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.