توییت بی سابقه صادق زیباکلام؛ انتقاد از دولت های غربی

زیبا کلام در توییتی از اینکه همه امکانات امدادی و دریایی دولت های غربی برای یافتن زیر دریایی تایتان حامل 5 ثروتمند غربی که قصد تماشای از نزدیک کشتی تایتانیک را داشتند، بسیج شدند اما به کمک 750 مهاجر«بینوا» که کشتی اشان در مدیترانه غرق شد، نشتابیدند، انتقاد کرده است.

پرسش: صادق زیبا کلام استاد سابق دانشگاه همواره در شبکه های اجتماعی و دیگر رسانه ها اظهارنظر البته انتقادی می کند و جالب اینکه همه اظهارنظرهایش مثل کتابش؛«ما چگونه ما شدیم؟»، متوجه مسائل داخلی و روابط قدرت در جامعه ایرانیست اما برای اولین بار او در اظهارنظری در توییتر به انتقاد از کشورهای غربی پرداخته است.

زیبا کلام در توییتی از اینکه همه امکانات امدادی و دریایی دولت های غربی برای یافتن زیر دریایی تایتان حامل 5 ثروتمند غربی که قصد تماشای از نزدیک کشتی تایتانیک را داشتند، بسیج شدند اما در مقابل به کمک 750 مهاجر«بینوا» که کشتی اشان در مدیترانه غرق شد، نشتابیدند، انتقاد کرده است.

زیباکلام در توییتر نوشت:

پنج ثروتمندصدها میلیون دلارخرج کردند تابروند بقایای کشتی تایتانیک را کف اقیانوس ببینند.وقتی کپسول شان دچار مشکل شد هواپیما،هلیکوپتر،کشتی وحتی زیردریایی برای نجات شان بسیج شدند.هفته قبلش،کشتی ۷۵۰ بینواکه با فرزندان شان میخواستندقاچاقی به اروپا بروند غرق شد و همه فقط تماشا کردند.

 

 

###




نظرات کاربران

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.