سونامی «شاسی گیت» ابعاد وسیعی یافت؛ از مجلس به صداوسیما؛
نامه درخواست تحویل ۱۰۰۰ خودرو به صداوسیما فاش شد!+عکس

مجتبی توانگر نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است بجای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودروهای تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند.

پرسش: بعد از افشاگری یک نماینده مجلس از دریافت خودروی شاسی بلند خارج از نوبت و به قیمت پایین تر از بازار آن هم در آستانۀ استیضاح وزیر صمت، اینک با افشاگری یک نماینده تهران در مجلس از دریافت خودروهای شاسی بلند دیگری با همین شرایط توسط صداوسیما، عملاً رسوایی « شاسی گیت» در کشور شکل گرفته و چه بسا در این وضعیت بحرانی کشور، ابعاد بیشتری یابد و خبرهای دیگری در روزهای آینده هرچند غیر مستقیم از همین رانت خواری و فساد توسط دیگر نهادها و دستگاه های حاکمیتی، منتشر شود.

مجتبی توانگر نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است بجای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودروهای تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند.

نامه درخواست تحویل 1000 خودرو به صداوسیما فاش شد!+عکس

مجتبی توانگر نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: خودم و هیچ از یک نزدیکانم در ماجرای دریافت بدون‌نوبت خودرو، سهیم نبودیم؛ اما برای انتقام از مجلس و افزایش هزینه استیضاح توسط این نهاد نظارتی با کمک صداوسیما کمر به تخریب مجلس بستند و حالا بومرنگ به صورت خودشان خورده!

توانگر در ادامه افزود: رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است بجای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودروهای تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند. کسی عزل شد یانه؟ همین‌گونه رفتار به اصطلاح عدالت‌‌خواهی مدیران صداوسیماست که این سازمان را به کمترین میزان بیننده در همه دوره‌های گذشته تنزل داده به طوری‌که تبدیل به یک رسانه ورشکسته شده است.

 

 

توانگر، نماینده مجلس: درخواست تحویل هزار خودرو به کارکنان صداوسیما

یک نماینده خواستار انتشار اسامی دریافت‌کنندگان خودروی رانتی شد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس با امضای متنی خواستار انتشار اسامی دریافت‌کنندگان خودروی رانتی شد.

علی خضریان، نماینده تهران در مجلس با اعلام این خبر گفت: این نامه توسط بنده چند روز قبل در سامانه مجلس به ثبت رسید و در حال حاضر به امضای حدود ۸۰ نفر از نمایندگان رسیده و امضاهای آن همچنان رو به افزایش است.

نماینده تهران در مجلس با ناجوانمردانه خواندن حملات صورت گرفته به مجلس در ماجرای دریافت خارج از ضابطه خودرو ها اظهار داشت: در این نامه از هیئت رئیسه خواسته شده تا اسامی کسانی که این خودروها را دریافت کرده‌اند چه کارمند باشند و چه نماینده منتشر کند.

 

###




نظرات کاربران

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.