بردباری و تحمل مسئولان پایین آمده؛
کاریکاتور سردار رادان دردسر ساز شد؛ حکم جلب مدیرمسئول روزنامه همشهری صادر شد

روزنامه همشهری متعلق به شهرداری است و مدیرمسئول آن عبدالله گنجی مدیرمسئول سابق روزنامه جوان نزدیک به سپاه، است که چند ماهی است این مسئولیت را عهده دار شده. او اگرچه اصولگرای محکمی است اما واقع بینی هایی در دیدگاهش ابراز می شود.

پرسش:دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در پی ثبت شکایت فراجا از روزنامه همشهری به دلیل کاریکاتور منتشره در این روزنامه دادستانی تهران قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست مدیرمسول این روزنامه را صادر کرد.

کاریکاتور سردار رادان دردسر ساز شد/ حکم جلب مدیرمسئول روزنامه همشهری صادر شد

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: همچنین در پی اعمال و رفتار خارج از عرف و ارزشهای اسلامی چند بازیگر سینما طی روزهای گذشته تعدادی از این چهره ها به دادسرا احضار شدند 

مرکز رسانه قوه قضاییه نوشته است: طی هفته های گذشته کتایون ریاحی و پانتا بهرام احضار شدند و طی روزهای اخیر هم افسانه بایگان و فاطمه معتمد اریا و رضا کیانیان احضار شدند. 

دادستان تهران در این باره گفت: برخی از چهره های احضار شده تا کنون به مقام قضایی مراجعه نکرده اند و درصورتی که در مهلت قانونی در دادسرا حضور نیابند جلب خواهند شد.

اگر دلیل صدور حکم جلب مدیر همشهری، این کاریکاتور باشد که این کاریکاتور نیست بلکه بیشتر شبیه کارتون است تا غلوپردازی های کاریکاتور!

 

###




نظرات کاربران

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.