حمله با گاز سمی به خوابگاه دانشجویان دختر در ارومیه

در گزارشی میدانی با دانشجویان ساکن در خوابگاه دخترانه یاس دانشکده فنی و حرفه‌ای در ارومیه گفت‌وگو شده و توصیفات آنها از واقعه بازتاب داده شده است.

پرسش: از گسترش حملات با گاز سمی به خوابگاه‌های دانشجویان دختر خبر  رسیده و افزوده شده که یکی از خوابگاه‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای در ارومیه تاکنون دو بار هدف این حملات قرار گرفته است.

در گزارشی میدانی با دانشجویان ساکن در خوابگاه دخترانه یاس دانشکده فنی و حرفه‌ای در ارومیه گفت‌وگو شده و توصیفات آنها از واقعه بازتاب داده شده است.

این گزارش به نقل از یکی از دانشجویان حاضر در محل حادثه می‌گوید: «صدای انفجار کوچکی شنیدیم. نمی‌دانم صدای چی بود. بعد بویی شبیهِ بوی گاز در فضا پیچید. احساس خفگی می‌کردیم، بعضی بچه‌ها را سوار آمبولانس کردند، اما نمی‌گذاشتند نزدیکشان شویم. مدام به ما می‌گویند چیز مهمی نیست. اما احساس می‌کردیم، داریم آنجا می‌میریم. احساس امنیت و آسایش نمی‌کنیم، از وقتی آمدیم، فقط ترس و دلهره داریم‌. اجازه نداشتیم با گوشی فیلم بگیریم، گوشی‌ها را حراست ضبط کرد. »

خبرنگار روزنامه شرق نوشته است، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی نیز که شامگاه شنبه خود را به خوابگاه رسانده بود، به زعم خود بوی گاز تلخ استشمام کرده و خود او هم حالت تهوع و سرگیجه داشته است.

حملات با گاز سمی به مدارس شهرهای مختلف کشور که عموما نیز مدارس دخترانه بوده است، موجی از وحشت و نگرانی در جامعه برانگیخته است. به رغم گذشت دو ماه و نیم از این رخداد هنوز مقامات گزارش روشنی دراین‌باره منتشر نکرده و کسی نیز بازداشت نشده است.

 

###

 

 




نظرات کاربران

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.