کارزارهای «نخرید تا ارزان شود» در اعتراض به گرانی ها در کشور
کارزارهای «نخرید تا ارزان شود» در سکوت اتفاق افتاده و نتیجه هم داده است.
پرسش: به نوشته روزنامه اطلاعات، تشدید رکود تورمی باعث شده که رشد مداوم قیمت ها برای اولین بار ضد خودش عمل کرده و باعث کاهش فروش شدید در بسیاری بازارها شده و صاحبان کالا را مجبور به اتخاذ تدابیری از نوعی دیگر کرده که کاهش قیمت آن برند تلویزیون نمونه آن است.
در واقع کمپین های نخرید تا ارزان شود یا سزای گرانفروش نخریدن است، در سکوت اتفاق افتاده و نتیجه هم داده است. لذا اگر صاحبان کالا و خدمات و تولیدکنندگان و تجار، این نکته را دریابند که مردم درحال واقف شدن به اثربخشی رفتارشان در کاهش قیمتها هستند، پیش قدم می شوند و اقدام به کاهش قیمتها می کنند که خود می دانند در برخی موارد،مصنوعی است و امکان کاهش آن وجود دارد.
###