علی کریمی به هزینه های گزاف تبلیغاتی محرم امسال شهرداری نقد وارد کرده بود؛
شهرداری تهران بیلبوردهای علی کریمی را با عنوان«توهین» او به «نذری و عاشورا» جمعآوری کرد
این اقدام شهرداری و اداره ارشاد استان تهران با واکنشهای گستردهای در فضای مجازی روبرو شده است و کاربران بسیاری با هشتگ «علی کریمی تنها نیست»، از وی و موضعگیریاش حمایت کردهاند.
پرسش: پس از انتقاد علی کریمی، ستاره فوتبال ایران، از هزینههای کلان در ماه محرم و بیتوجهی به بیماران ناتوان در پرداخت هزینههای درمان، شهرداری تهران بیلبوردهای وی را از سطح شهر جمعآوری کرد.
بیلبوردهای علی کریمی به عنوان سفیر یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی در نقاط مختلف شهر تهران نصب شده بود.
خبرگزاری مهر علت این اقدام را «اهانت» علی کریمی به «شعائر حسینی» عنوان کرده و و نوشته که سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران آنها را جمعآوری کرده است.
کریمی در یک پست اینستاگرامی نوشته بود: «میلیاردها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان میمیرد».
این اقدام شهرداری و اداره ارشاد استان تهران با واکنشهای گستردهای در فضای مجازی روبرو شده است و کاربران بسیاری با هشتگ «علی کریمی تنها نیست»، از وی و موضعگیریاش حمایت کردهاند.
آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات، نیز در کانال تلگرامی خود در واکنش به جمعآوری تصاویر کریمی نوشته است: «عزیزان، با جمع کردن این بیلبوردها نه از دارایی علی کریمی کم میشه و نه جواب آن مطلب اشتباه داده میشه. فقط کلونی از مردم بر اثر هیجاناتی که ما بهشون تزریق میکنیم جمعتر میشند. اینهمه مردم رو به سمت مقابلهگری سوق ندیم».
شماری از کاربران خاص نیز از اقدام شهرداری تهران قدردانی کرده و ابراز امیدواری کردهاند که سایر چهرههای مشهور، «سلبریتیها»، از این اقدام «درس عبرت» بگیرند.
###