ادعای عجیب سفیر احمدی نژاد علیه دولت اصلاحات؛
می خواستند تنب بزرگ و کوچک را به امارات بدهند+واکنش رمضانزاده

عبدالله رمضانزاده سخنگوی دولت اصلاحات سه شنبه شب در توییتر نوشت: شبکه افق تلویحا کمال خرازی(رئیس شورای راهبردی رهبری) و علی شمخانی(دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ) را متهم به مذاکره برای واگذاری جزایر سه گانه ایرانی خلیج فارس کرد. آیا آقایان پاسخی دارند؟

پرسش: ابوالفضل ظهره وند سفیر پرحاشیه دولت احمدی نژاد در ایتالیا در ادعایی عجیب و جنجالی گفته است در دولت اصلاحات برای جلب نظر امارات می خواستند جزایر تنب بزرگ و کوچک را به این کشور واگذار کنند.

ظهره وند که دوران سفراتش به پایان دوره معمول خود نرسید و با منوچهر متکی وزیرامورخارجه وقت به مشکل برخورد کرد در گفتگو با شبکه افق گفته است که دردولت اصلاحات مذاکرات محرمانه را برای واگذاری این دو جزیره آغاز کرده بودند.

ادعای ظهره وند آنقدر عجیب و غیرعادی بود که تعجب و عدم باور مجری شبکه افق را درپی داشت به طوری که خطاب به وی پرسید: این مطلبی که شما می گویید مساله مهمی است. یعنی در دولت اصلاحات و آقای خاتمی چنین اتفاقی افتاده است؟ که ظهره وند پاسخ داد بله در همین دولت بود. تفکر شاه سلطان حسینی نفوذ در رده های مختلف نفوذ و قدرت زیادی دارد.

در واکنش یه این اظهارات که امروز در شبکه های اجتماعی بازتاب وسیعی داشت عبدالله رمضانزاده سخنگوی دولت اصلاحات سه شنبه شب در توییتر نوشت:

شبکه افق تلویحا کمال خرازی(رئیس شورای راهبردی رهبری) و علی شمخانی(دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ) را متهم به مذاکره برای واگذاری جزایر سه گانه ایرانی خلیج فارس کرد. آیا آقایان پاسخی دارند؟

 

###

 




نظرات کاربران

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.