آغاز انتخابات مجلس با حمله بی سابقه پایداری به روحانی که «باید برود»

اما همانطور که شاه رفت و نابود شد این عده هم خواهند رفت وبه سرنوشت شاه دچار خواهند شد و مردم عزیز ما راحت خواهند شد

پرسش:حمید رسایی و محمود نبویان دو عضو شاخص جبهه پایداری و اصولگرایان تندرو در همان ساعات نخست شروع رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس، بامداد پنجشنبه حملات بی سابقه ای را به حسن روحانی و دولت وی ترتیب دادند و خواستار برکناری وی شدند.

حمید رسایی که برای دوره کنونی مجلس صلاحیتش رده شده و برای دوره آتی تایید شده در توییتربا اعلام حضور «مستقل» خود در انتخابات مجلس پوستر تبلیغاتی خود را منتشر کرده است.

در این پوستر که همراه با تصویری تمام قد از رسایی است به صراحت شعار « روحانی باید برود» چاپ شده است.

معلوم نیست که ناظران تبلیغات انتخابات آیا این موارد نقض قانون می دانند یا خیر؟

در اقدامی مشابه در حمله به روحانی و دولت وی نبویان عضو شاخص پایداری که برخلاف رسایی نامش در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است، در رشته توییتی در صبح پنجشنبه نوشت:

چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک میگویم. شاه رفت اما برخی از رفتارهایش ماند مثلا برخی از مسئولین، مانند شاه دیکتاتور هستند و به مردم منتقد خود توهین میکنند! افراد را به دادگاه کشانده و زندانی می کنند برنامه جهان آرا را بخاطر افشاگری مستندش تعطیل میکنند!


 

سید محمود نبویان

@nabavyan

·

Replying to

@nabavyan

اقتصاد مردم را نابود میکنند! ارزش پول ملی را کمتر از زمان شاه میکنند! قدرت خرید مردم را نزدیک به صفر میکنند! ۶۰ میلیون نیازمند یارانه بگیر درست میکنند! درمقابل رای مردم گردن کلفتی میکنند!

@nabavyan


اما همانطور که شاه رفت و نابود شد این عده هم خواهند رفت وبه سرنوشت شاه دچار خواهند شد و مردم عزیز ما راحت خواهند شد

 

علاوه بر این ها، یک نکته در توییت های نبویان جالب است و آن اشاره به « ۶۰ میلیون نیازمند یارانه بگیر درست می کنند» است در حالی یارانه بگیری از دولت محمود احمدی نژاد که مورد حمایت وی و همفکرانش بود، آغاز شد.  

با این اظهارات از حالا قابل پیش بینی است که چه مجلسی و با چه رویکردی درقبال دولت کنونی، شکل خواهد گرفت و آنها که در اندیشه برآمدن «مجلس انقلابی» بوده اند، شاید فکر نکرده بودند که در دوره سنگین ترین تحریم ها علیه ایران، از درون خود کشور بزرگترین چالش ها برای اداره کشور از سوی این مجلس پیش خواهد آمد که آمریکا دقیقا آن را نظاره گر و مترصد بهره برداریست.

 

###




نظرات کاربران

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.