خاتمی امام جمعه موقت خواستار محدودیت اینترنت شد

از تدبیرهای ستودنی در این حادثه قطع اینترنت و شبکه‌های خارجی بود.

پرسش: حجت الاسلام سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران خواستار اینترنت محدود درصورت برقراری مجدد آن، شد.

خاتمی در نمازجمعه تهرانافزود: از تدبیرهای ستودنی در این حادثه قطع اینترنت و شبکه‌های خارجی بود. اگر مسئولان می‌خواهند بدانند چقدر این اقدام مؤثر بوده باید ببینند چقدر دشمنان از قطع اینترنت ناراضی بودند. باید پیام‌رسان‌های داخلی را تقویت و  اینترنت بومی را راه‌‌اندازی کرد و در رابطه با شبکه‌های خارجی هم اگر بنا به باز کردن مجدد آنها است نباید کاملاً باز باشد چراکه به مردم اغتشاش و جنایت یاد می‌دادند. اگر مسئولان مربوطه در این عرصه کوتاهی کنند، در پیشگاه این مردم و خدا جوابی نخواهند داشت.

خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه اصل 27 قانون اساسی بر تشکیل تجمعات چنانچه بدون حمل اسلحه و مخل مبانی اسلام نباشد تأکید کرده، اظهار داشت: هیچ‌کس با معترضان برخورد نمی‌کند اما مثل آفتاب روشن است اشرار سوار موج اعتراض شدند و حق مردم را زیرپا گذاشتند و هزاران میلیارد خسارت به این مردم زدند. دو جلوه برجسته در این شرارت‌ها بود، یکی انتقام از اسلام و آتش زدن کتب مقدس مانند قرآن و مفاتیح، حمله به مسجد و حوزه علمیه و کتابخانه 13 هزار جلد کتابی که این چیزی جز عقده از اسلام نیست. مسئله دوم ضدیت با مردم است. غارت فروشگاه‌ها، مراکز بهداشتی، درمانگاه‌ها و حتی آمبولانس و تخریب بانک‌ها انتقام از مردم بود که چرا پای انقلاب ایستادند که به‌کوری چشم دشمنان همچنان هم ایستاده‌اید.

وی با ابراز اینکه سازماندهی شرارت بر همگان روشن است، گفت: در رأس شرارت به‌اعتراف خودشان آمریکا بود که فرانسه و آلمان هم همراهی کردند. امیدوارم آنها که تا دیروز به اینها خوش‌بین بودند تجدید نظر کنند. 

 

###

 




نظرات کاربران

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.