خروجی آقای الوندی و غلام محمدی و شرکا، قابل توجه دکتر خانیکی و رفقا

امثال سیدحسین میر اسماعیلی با وجود اختلاف فکری و سیاسی با دولت مستقر برآمده از آرای عمومی،حقوقش مسلوب نیست. او حق فعالیت کاری و داشتن شغل را دارد اما در دولت ناهمسوی خود قاعدتاً نباید سمت مدیریتی و ویترنی و در معرض دید عموم دریافت کند که همان عموم ناهمسو با وی که این ناهمسویی با وی را در انتخابات نشان داده اند، درصورت دیدن وی در این سمت از رای خود و صندوق آرا مایوس می شوند.

پرسش: یکی دو روز اخیر خبر انتصاب یک عضو موسوم به گروه فشار و دارای سابقه حمله به سفارتخانه های انگلیس و عربستان به مدیریت روابط عمومی شهرداری منطقه 4 موجی از حیرت را از این انتصاب و نسبت به اقدام منصوب کنندن وی که با رای مردمی که مخالف جدی چنین سابقه ای هستند، به این مقام رسیده ، به راه افتاده است.

در این مورد گزارش شده است که عضو گروه فشار و حمله‌کننده به سفارت‌ انگلیس و عربستان مدیر روابط‌عمومی منطقه ۴ شهرداری تهران شد.

 به گزارش اصلاحاتنیوز، طی حکمی سوال‌برانگیز از سوی شهردار منطقه چهار، سیدحسین میراسماعیلی از سران گروه فشار جنوب تهران و حمله‌کننده به سفارت‌ انگلیس و عربستان بعنوان مدیر روابط عمومی منطقه ۴ انتخاب و جایگزین فرشید اسحاقی شد.

 گفتنی است میراسماعیلی عضو فعال گروه‌های موسوم به گروه فشار است که عکس‌های او در حمله به سفارت انگلیس و سفارت عربستان در تهران خبرساز شد.

در ادامه این خبر همچنین آمده است آقای غلام محمدی در روابط عمومی شهرداری چه خبره؟ ایا انتصابات از این دست در مسیر اصلاح‌طلبی و رای مردم محسوب میشه؟! شهردار منطقه ۴ به چه حقی چنین اقدامی کردند؟ 

همچنین یک وکیل و حقوقدان اصلاح طلب در توییتر متن زیر را منتشر کرد:

 

انتصاب سیدحسین میر اسماعیلی منسوب به گروه های فشار به سمت مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران طی فرآیند تعریف شده ای صورت می گیرد که شهردار منطقه مربوطه فرد مورد نظر خود را به «کمیته انتصابات مدیران روابط عمومی های شهرداری تهران» معرفی می کند و در صورت تایید این کمیته، این فردحکم انتصاب خود را از شهردار منطقه دریافت می کند. بنابراین کمیته یادشده مسئول این انتصاب است زیرا تا تایید آن نباشد، فرد موردنظر به این مقام نمی رسد. در مورد سیدحسین میراسماعیلی هم چنین فرآیندی طی شده است.

این کمیته از بخش های زیر مجموعۀ مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری تهران است که رییس و راس این کمیته غلامحسین محمدی بدون هیچ تحصیلات و تجربه ای در زمینه روابط عمومی قرار دارد.غلامحسین محمدیهمان کسی است که تا چندی پیش دست راست ضیاء هاشمی مدیرعامل ایرنا بود و در تغییر و تحولات و انتصابات این رسانه نقش غیرقابل انکاری داشت. پرداختن «پرسش» به وی به زمانی دیگر موکول می شود.

اما از جمله دیگر اعضای این کمیته، پدرام الوندی معاون خبر کنونی ایرناست. بنابراین منطقی این است که این دو و دیگر اعضای کمیته یادشده را در تایید میراسماعیلی دخیل و مسئول این تایید و پاسخگوی این انتقادات بدانیم و موج انتقاد اصلاح طلبان به چنین انتصابی را متوجه آنها بدانیم.

امثال سیدحسین میر اسماعیلی با وجود اختلاف فکری و سیاسی با دولت مستقر برآمده از آرای عمومی،حقوقش مسلوب نیست. او حق فعالیت کاری و داشتن شغل را دارد اما در دولت ناهمسوی خود قاعدتاً نباید سمت مدیریتی و ویترنی و در معرض دید عموم دریافت کند که همان عموم ناهمسو با وی که این ناهمسویی با وی را در انتخابات نشان داده اند، درصورت دیدن وی در این سمت از رای خود و صندوق آرا مایوس می شوند.

اما این ماجرا را بیش از آنکه متوجه وی به عنوان فردی از جنس دیگربا شورای شهر موسوم به اصلاح طلب و شهرداری برآمده از آن، بدانیم ، باید متوجه تایید کنندگانش در این کمیته بدانیم و بالاتر از این موضوع ریاکاری و کاسبی در لباس اصلاح طلبی است. کسانی که اصالت همراهی با رای مردم را ندارند .همانی که بارها در این باره نوشتیم که فرد با شفافیت مواضع خود را روشن کند و از این مواضع صادقانه و شجاعانه دفاع کند نه اینکه با توجه به شرایط حاکم ( که اینک دولت و شورای شهر دست اصلاح طلبان است) به لباس آنها در بیایدو چون اصالت ندارد افراد اصیل همراه با دولت و شورای شهر حاکم را قلع و قمع کنند و در شرایط دیگر به لباس دیگر در آید.

موضوع میراسماعیلی سندی دیگر بر حقانیت«پرسش» در پیمودن راه نقد مجاهدان شنبه و کسانی که نان را به نرخ روز می خورند. همان هایی که امروزه در ایرنا بی محابا و حرمت شکنانه قلع وقمع و برکنار می کنند. همان ها که مورد حمایت امثال دکتر خانیکی اند که بنگرند که این خروجی شماست .

 

###

 




نظرات کاربران (1)

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.