فرمانده کل سپاه پاسداران: 'قدرت ایران کرک و پشم عربستان را ریخته'

فرمانده کل سپاه پاسداران می‌گوید مطمئنیم‌ آمریکایی‌ها ‌علاقه‌ای به جنگ با ایران ندارد چرا که ‌جنگ جدید، رژیم صهیونسیتی را در معرض تهدید تمام عیار ‌قرار می‌دهد.

  1. پرسش:حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع پاسداران استان در حسینیه ثارالله کرمانشاه گفت "قدرت ایران، کرک و پشم عربستان را ریخته و اسرائیل را به ترس و سکوت کشانده است".

    فرمانده کل سپاه پاسداران می‌گوید "مطمئنیم‌ آمریکایی‌ها ‌علاقه‌ای به جنگ با ایران ندارد چرا که ‌جنگ جدید، رژیم صهیونسیتی را در معرض تهدید تمام عیار ‌قرار می‌دهد".

    او گفته شرایط سقوط اسرائیل فراهم است و به همین دلیل نیز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای "از احتمال سقوط و فروپاشی" اسرائیل در سال‌های آینده سخن می‌گوید.

    سردار سلامی درباره وضعیت فعلی ایران هم گفته "ما امروز در یک جنگ تمام عیار با قدرت‌های بزرگ در عالم درگیر هستیم".

    به گفته فرمانده سپاه پاسداران "ائتلاف‌های کوچک و بزرگ به هم پیوسته‌اند" و ایران را تحت حداکثر فشارهای سیاسی، اقتصادی، عملیات روانی، تهاجمات فرهنگی، حصر اقتصادی و حتی فشارهای امنیتی و تهدید و ارعاب نظامی" قرار داده‌اند.

    وی افزود بعضی از متحدان آمریکا در منطقه، آمریکا را تشویق به جنگ می‌کردند اما فهمیدند که جنگ با ایران نظام سیاسی آن‌ها را در معرض تهدید قرار می‌دهد و بنابراین سکوت کردند.

     

    ###




نظرات کاربران

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.