ضیا هاشمی و وحید اشتری

جالب اینکه در این نشست دونفر از ایرنا حضور داشتند هم خانم کتایون لامع زاده مدیرکل اخبارداخلی ایرنا و هم شخص ضیاء هاشمی مدیرعامل ایرنا. اما چون ضیاءهاشمی از تجربه مدیریت رسانه ای برخوردار نیست و از مشاوران کاردان هم بی بهره است، در این نشست شرکت کرد.

پرسش:نشست رئیس قوه قضاییه با مسئولان و اصحاب رسانه سه روز پیش برگزار شد ودر آن هم ایشان سخنرانی کرد و هم رسانه ای ها درددلشان را بیان کردند.

یکی از اهالی رسانه که سخنانش در این نشست هم از حیث شجاعت رفتار و هم صراحت گفتار، طی دو روز بعد آن بازتاب وسیع در شبکه های اجتماعی داشته، «وحید اشتری» است.

وحید اشتری در مقایسه با ضیاهاشمی مدیرعامل ایرنا ( که بر اثر بی تجریگی نمی بایست در این نشست حضور می یافت) چهره چندان شناخته شده ای نزد مقامات ، دولتی ها و حکومتی ها نیست.

یکی از دلایل این شناخته شده نبودن، نداشتن رابطه با مقامات است که امثال وحید اشتری از این رابطه بی بهره اند که دلیل این بی بهرگی هم این است که امثال اشتری زندگی خود را صرف آرمانی کرده اند که در سخنان صریحش خطاب به رییس قوه قضاییه، بخشی از آنها را به زبان آورد.

فرق هاشمی و اشتری در همین است که هاشمی نمی گوید و می ماند و بالا می رود و اشتری می گوید و بدون برخورداری می ماند.  

اما آنچه جاودانه است نام های نیک از افراد سالم است که درد و حرف مردم را فدای مقام و منصب نکردند.

اما چرا ضیاء هاشمی نمی بایست در این نشست شرکت می کرد؟ جایگاه حقوقی و رسمی مدیر عاملی ایرنا همچون ریاست صدا و سیما همواره به گونه ای بوده که در نشست های مشترک و عمومی با دیگر مدیران و اهالی رسانه همچون این نشست، شرکت نمی کرده و ایرنا در سطح مدیرعامل اقدام به اعزام نماینده در چنین نشست هایی نمی کرد بلکه مثلاً معاونت خبر را به این گونه نشست ها اعزام می کرد.

جالب اینکه در این نشست دونفر از ایرنا حضور داشتند هم  کتایون لامع زاده مدیرکل اخبارداخلی ایرنا و هم شخص ضیاء هاشمی مدیرعامل ایرنا. اما چون ضیاءهاشمی از تجربه مدیریت رسانه ای برخوردار نیست و از مشاوران کاردان هم بی بهره است، خود هم در این نشست شرکت کرد.

ایرنا تنها رسانه ای در این نشست بود که دو نفر نماینده در آن داشت.

###

 

 




نظرات کاربران

آخرین اخبار
از پرسش به شما 1
از پرسش به شما 2
یادداشت و نظر
از پرسش به شما
تماشا و نشست
© تمامی حقوق برای شرکت ایده بکر مبین محفوظ است.